I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 28, 2009

昨夜

源自 JS at 11:55 AM
昨夜,
是个失眠的夜晚。

一夜之间,
承受太多东西。
想通许多东西。
事情一件一件回到我脑海,
眼泪一滴一滴地滑了下来,
事实一次一次狠狠地刺进我的心。
这种感觉折磨了我,
一直到凌晨四点。

眼睛也肿了,
心也累垮了,
我还能做些什么?

今天早上的课,
我逃了。
逃避上课,
逃避到学校
逃避面对现实,
逃避人事物,
因为我无力承受。

其实在朋友心目中,
我是什么?

1 我有话要说 on "昨夜"

cheekeong1986 on October 28, 2009 at 2:15 PM said...

pressure is a kinda thing you have to surpass no matter in what stage..
but i sure u can handle it very well later..

cheer up

昨夜

昨夜,
是个失眠的夜晚。

一夜之间,
承受太多东西。
想通许多东西。
事情一件一件回到我脑海,
眼泪一滴一滴地滑了下来,
事实一次一次狠狠地刺进我的心。
这种感觉折磨了我,
一直到凌晨四点。

眼睛也肿了,
心也累垮了,
我还能做些什么?

今天早上的课,
我逃了。
逃避上课,
逃避到学校
逃避面对现实,
逃避人事物,
因为我无力承受。

其实在朋友心目中,
我是什么?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 我有话要说:

cheekeong1986 said...

pressure is a kinda thing you have to surpass no matter in what stage..
but i sure u can handle it very well later..

cheer up

 

swEeT mEmOriEz Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal